Real money

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

ارائه مطالب آموزشی - راه و روش کسب درآمد از طریق اینترنت - آموزش و کار با سایتهای درآمد زا - استخراج انواع ارز دیجیتال-آموزش تصویری کسب درآمد

طبقه بندی موضوعی
Fire Faucet : The Best Auto Faucet Coinzilla Bitcoin Ad Network Allcoins.pw promo

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

روشهای کسب  ارز دیجیتال


برای بدست آوردن ارز دیجیتال روشهای گوناگونی وجود دارد که در ذیل به آنها اشاره میکنم .


1- استفاده از سایتهای کلیکی

در این روش شما باید با کلیک کردن روی تبلیغات و یا بازدید از سایتهای مختلف و پر کردن کدهای کپتچا ارز مورد نظر را بدست بیاورید برای اینکار شما باید در یکی از سایتهایی که این امکان را برای شما فراهم می کند عضو شوید (آموزشها در وبلاگ موجود است)

اصطلاحا به اینگونه درآمدها،درآمد قطره ای نیز میگویند .


2-  cloud mining یا استخراج ابری

متاسفانه در این روش باید جانب احتیاط را رعایت کنید به دلیل اینکه حدود 90 درصد اینگونه سایتها که یا به صورت پولی یا رایگان و یا ترکیبی از هردو هستند کلاه بردار هستند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۴
حامد م.ی

با سلام خدمت بازدید کنندگان گرامی

متاسفانه سایت faucetcrypto فعالیت خود را به علت مشکلاتی که برای جناب دانته صاحب سایت بیش اومده متوقف کرده و به فعالیت خود ادامه نخواهد داد .

سایت faucetcrypto در مدت کوتاهی که مشغول فعالیت بود توانست کاربران زیادی رو جذب کنه صاحب سایت برای جذب بیشتر خلاقیت های خوبی رو ایجاد کرده بود مثل تغییر در پنل کاربری اضافه کردن ارز دیجیتال جدید و .... .



طی ایمیلهایی که برای من از طرف بازدیدکنندگان ارسال شده دلیل تاخیر در به روزرسانی وبلاگ سوال شد که باید به خدمت عزیزان عرض کنم چند نکته وجود داره


1- چون من از تجربه شخصی خودم در معرفی و آموزش سایتهای کسب درآمد استفاده میکنم برای اینکه نتیجه مطلوب حاصل بشه زمانی رو باید صرف آزمایش و تست سایتها انجام بدم و تا زمانی که از آنها اطمینان پیدا نکنم که درآمد حاصله به حساب شما واریز شود ازآموزش و معرفی صرف نظر میکنم


2- برای بدست آوردن نتیجه زمان زیادی لازم هست از 1 ماه تا 2 ماه زمان نیاز دارد .


3- سایتهای زیادی در این رابطه وجود دارد شاید هزاران سایت مختلف که متاسفانه اکثر آنها کلاه بردار هستند و زمان شما از اهمیت زیادی برخوردار است،پس نباید وقت شما صرف آنها شود .


به زودی آموزشهای جدید و اختصاصی در وبلاگ قرار می گیرد.


با تشکر و سپاس از شکیبایی شما




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۰
حامد م.ی