Real money

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

ارائه مطالب آموزشی - راه و روش کسب درآمد از طریق اینترنت - آموزش و کار با سایتهای درآمد زا - استخراج انواع ارز دیجیتال-آموزش تصویری کسب درآمد

طبقه بندی موضوعی
Fire Faucet : The Best Auto Faucet Coinzilla Bitcoin Ad Network Allcoins.pw promo

لینک شماره 1 کسب درآمد از سایت faucetpay

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۱۲ ق.ظ

سلام به همه بازدید کنندگان گرامی

طبق وعده قبلی آموزش و معرفی کسب درآمد از سایت faucetpay به صورت تصویری قرار داده میشود.

لینکهای زیر به ترتیب از سمت راست سه نوع ارز دیجیتال  دی جی بایت - داج کوین و ترون را بعد از ثبت نام به صورت اتوماتیک استخراج میکنند .

لینکها تست شده و سایت به حساب شما واریز میکند .

برای ورود کافیه روی هر یک از عکسها کلیک کنید تا وارد سایت مربوط به استخراج همان سکه شده و رایگان ثبت نام کنید .

 

همراهان گرامی لینکهای زیر فعال نمی باشند

 

اختصاصی وبلاگ realmoney

 

در زیر به صورت نمونه یک سایت را آموزش میدهیم .

پس از کلیک روی هر یک از سکه های بالا به شکل زیر وارد سایت میشوید .

 

 

آدرس کیف پول (مثال ترون) را از سایت faucetpay کپی میکنید و یک پسورد به دلخواه وارد میکنید .

توجه: پسورد خود را فراموش نکنید برای ورود حتما لازم است.

 

اگر هنوز  حساب faucetpay را افتتاح نکردید برای آموزش اینجا را کلیک کنید .

 

 

حالا وارد حساب خود شدید .

 

در تصویر زیر طریقه برداشت توضیح داده شده .

 

 

 

نکته : پس از ثبت نام در سایت هیچ کار خاصی لازم نیست انجام دهید فقط زمان دهید تا عمل استخراج انجام شود بعد از یکی دو روز یا بیشتر با مراجعه به سایت درخواست برداشت میدهید و بعد از چند ثانیه به حساب faucetpay به صورت اتوماتیک واریز میشود .

و نکته دیگر اینکه نیاز به باز بودن صفحه و یا روشن بودن کامپیوتر شما نیست (هرزمان لازم بود مراجعه کنید و برداشت نمایید)

اگر نیاز داشتید که سرعت استخراج خود را افزایش دهید میتوانید یکی از پلنها را خریداری کنید(کاملا اختیاری است و این وبلاگ مسئولیتی در قبال آن ندارد)

در انتها منتظر آموزشهای بعد لینک معتبر شماره 2 کسب درآمد باشید .

 

موفق باشید

 

نظرات  (۵)

سلام من وارد لینکها شدم و ثبت نام کردم آموزش بسیار عالی و روان هست .

باورم نمیشد واریز کنه که خدارو شکر جواب داد و به حساب واریز شد .

ممنون از وبلاگ خوب شما

 

پاسخ:
سلام
متشکرم

منم ثبت نام کردم لینکها کار میکنه به نظرتون برای افزایش سرعت کدوم پلن به صرفه هست که خرید کنم من میخوام روی TRON کار کنم قیمتش از بقیه بیشتره البته بقیه هم میزارم استخراج کنه کلا چیزی رو نمیخوام از دست بدم

 

از طریق لینک ها ثبت نام کردم عالیه فقط حیف سرعتش کمه ولی کار میکنه من برداشت کردم

بازم اگه همچین سایتی هست معرفی کنید

متشکرم از سایت خوبتون

پاسخ:
سلام حتما به زودی آموزش میدیم

آقا اینا عالین بازم ازینا هست

پاسخ:
سلام
بله
به زودی با آموزش های جدید در خدمتتون هستیم

من برداشت کردم ولی سرعتش پایین هست تو پلنش هم میشه با بیت کوین هم خرید زد

در کل فکر کنم جعلی نباشه

پاسخ:
همیشه رعایت احتیاط را داشته باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی