Real money

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

ارائه مطالب آموزشی - راه و روش کسب درآمد از طریق اینترنت - آموزش و کار با سایتهای درآمد زا - استخراج انواع ارز دیجیتال-آموزش تصویری کسب درآمد

طبقه بندی موضوعی
Fire Faucet : The Best Auto Faucet Coinzilla Bitcoin Ad Network Allcoins.pw promo

کسب درآمد 3 الی 5 دلار در روز

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ب.ظ

در پست قبلی به معرفی سایت    و آموزش آن پرداختیم .

طبق مطالب قبلی با فعالیت در این سایت شما می توانید درآمد روزانه ای کسب کنید ، به صورت معمولی 10 ال 15 سنت در روز البته این درآمد قابل افزایش است ، روزانه از 1 دلار تا 5 دلار اما بعضی از دوستان این مبلغ را تا روزانه به 10 الی 100 دلار افزایش دادند .

 

 

اما به چه صورت در ادامه مطلب خواهیم گفت .

ابتدا قبل از هر چیزی از اینجا به طور مستقیم وارد سایت شده و  ثبت نام کنید .

مراحل ثبت نام و آموزش سایت را در اینجا مشاهده کنید .

 

مراحل ارتقای درآمد :

1- ارتقای حساب به اکانت gold

این ارتقا رو میتونید با بیت کوین یا لایت کوین انجام بدین

 

با این کار تعداد تبلیغات که به شما داده میشود افزایش پیدا میکنه و درآمد شما بالاتر از قبل خواهد شد

تقریبا بین 1 الی 3 دلار

 

خبر جدید اینکه برای ارتقا به حساب طلایی  میتونید با کارتهای عضو شتاب از طریق خود سایت اقدام نمایید به صورت زیر :

 

 

 

2- برای کسب درآمد بیشتر شما باید یک سایت یا وبلاگ داشته باشید که از HTML Code که بعد از ارتقای حساب به شما میده استفاده کنید و اون رو توی وبلاگ و سایت خود قرار بدین . اگر چند سایت و یا وبلاگ دارین از اون کد در آنجا نیز استفاده کنید تا میزان درآمد شما روزانه با بازدید کاربران افزایش پیدا کنه ، هرچه بازید بالاتر ، درآمد بیشتر .

 

از نظر واریز وجه تا الان بدون مشکل با ایرانی ها بوده و ایرانی های زیادی از این طریق کسب درآمد داشتن بس از ثبت نام و ورود به سایت در قسمت  Top members میتونید به اونا پیام بدین و از صحت پرداختی ها سوال کنید و اگه لازم بود از اونا راهنمایی بگیرید .

 

به صورت نمونه در تصویر زیر مشاهده کنید

 

 

 

لطفا جهت ورود به سایت و ثبت نام به صورت مستقیم روی بنر زیر کلیک نمایید

 

 

موفق باشید

 

 

 

 

نظرات  (۲۵)

سلام
از طریق لینکتون رفتم ثبت نام کردم خیلی خوب بود همونط.ر که گفتین چندتا ایرانی هم اونجا بودن خوب کاسبی کرده بودن
ممنون از آموزشتون
پاسخ:
لطف کردین
موفق باشید
سلام آقا حامد ممنون از آموزشی که دادین من ثبت نام کردم خیلی راحته زمان زیادی نمی بره که تبلیغارو ببینی شاید همش 1 دقیقه هم طول نکشید من 10 سنت درآوردم فردا میرم طلایی کنم
پاسخ:
ممنون از لطف شما
موفق باشید
چقدر عالی کیف کردم همون اول زدم طلایی
پاسخ:
کار خوبی کردین
موفق باشید
سلام من ثبت نام کردم  خیلی راحت بود اما چطور میتونم درآمدم رو به ریال بگیرم ؟
پاسخ:
شما باید یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید که آموزش اون رو توی وبلاگ دادم
معتبر ترین اون faucethub هست که هم کیف پول و هم از خود سایت هم درآمد ارز دیجیتال خواهید داشت
بعد از اون میتونید با سرچ کردن توی گوگل صرافی هایی را که ارز دیجیتال خرید و فروش میکنند رو پیدا و معتبرترین اونا رو انتخاب و بیت کوین خودتون رو بفروشید و ریال دریافت کنید .
موفق باشید
من امروز ثبت نام کردم کار توسایت راحته با یکی دوتا از ایرانای اونجاهم چت کردم گفتن پرداختی داره و روزی 3 دلار درآمد دارن البته اونا حسابشونو طلایی کرده بودن پول هم بصورت بیت کوین میگیرن و تو صرافی های انلاین به ریال تبدیل میکنن
ممنون از معرفی و آموزشی که دادین .
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
من حساب کردم اگه روزی حداقل 3 دلار درآمد داشته باشیم ماهانه 90 دلار میشه که با قیمت دلار امروز ماهی 1/080/000 تومان میشه
این خیلی خوبه
پاسخ:
سلام حتما به طلایی ارتقاء بدین
سلام من هم ثبت نام کردم
خیلی عالی توضیح دادین
ممنون
من که به روزی سه دلار هم راضیم
خداهم راضی باشه
سلام من ثبت نام کردم حیفم اومد نیام نظر بدم به همه پیشنهاد میکنم حتما ثبت نام کنن
من دیدم بچه هایی از ایران بودن که اسمشون توی تاپ بود که هفتگی میزاره 50 تا 60 دلار تو حساب هفتگی داشتن از یکیشون پرسیدم که پرداختی داره گفت اره الانم 2 سال داره کسب درآمد میکنه
پاسخ:
سپاسگذارم

سلام

میتونم چندتا اکانت درست کنم درامدم بیشتر شه

 یکی از معتبر ترین سایتهای کلیکی که میشناسم همینه

من طلایی کردم تبلیغات بیشتری میده

پیشنهاد میکنم حتما ارتقاء بدین به طلایی

من از بچه ها پرسیدم برداختی داره

عالیه

منم طلایی کردم تبلیغاتم زیاد شد حیف که بالاتر نمیشه ارتقاء داد البته همینم برای ما خوبه 

ممنون

سلام بچه ها سایت خوبیه،برم ثبت نام کنم روزی سه دلار میده ؟

سلام

میخواستم بدونم که اگر حساب را به  اکانت طلایی ارتقاء دهیم آیا مدت اعتبار مشخص داره یا نه تا موقعی که سایت فعال هست اکانت ما طلایی می مونه؟

پاسخ:
سلام سام عزیز اگر اکانت خود را طلایی کنید مدت آن یک ماهه است . هرماه میتونید به دو روش اکانت خود را طلایی کنید
1- باپولی که از خود سایت بدست میارید .
2- با بیت کوین یا شارژ با واسطه که توسایت خودش داره

موفق باشید

سلام برای خانومها میشه به عنوان یه شغل خونگی روش حساب باز کرد.

پاسخ:
میتونید اما باید برای درآمد بیشتر از روشهایی دیگر که در وب آموزش دادم استفاده کنید

آقا من اگه طلایی کنم خوبه تو کامنت ها خوندم طلایی کردن

میتونم چنتدتا اکانت درست کنم همه درآمدها یه جا جمع بشن

ممنون

پاسخ:
میتونید چندتا اکانت درست کنید
اما با آی پی ها و شماره تلفن و ایمیل های متفاوت
اگر اشتباه کنید همه اکانت های شما بسته خواهد شد
خیر نمیتونید همه درامدها رو تو یه حساب جمع کنید
موفق باشید

عالی بود مطالبتون

پاسخ:
ممنونم از لطف شما
به زودی سایت راه اندازی خواهد شد
منتظر باشید.

سلام

چند تا رفرال باید داشته باشیم که بحساب ما واریزی داشته باشه؟

چونکه من یک نفر رفرال گرفتم وداره کار میکنه ولی هنوز رفرال های من صفر هست و هیچ درامدی از رفرال برای من واریز نشده!!؟

ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام سام عزیز
هرچه رفرال بیشتر داشته باشید بهتره فقط باید فعال باشند
زمانی از بایت رفرال به شما کمسون 25 درصد میده که شما اکانت خود را طلایی کرده باشید .
اگر به صفحه ارتقای اکانت برید این مورد توی ارتقای اکانت ذکر شده
موفق باشید.

ممنون از راهنمایی و معرفی

سلام

سوالی داشتم که کد html را من در وبلاگ خودم که ایرانی هست گذاشتم و با یک دستگاه و ip متفاوت رفتم تبلیغات را دیدم ولی هیچ کارمزدی برای من لحاظ نشده؟!!

لطفا راهنمایی کنید که از این کد چگونه استفاده کنیم

پاسخ:
سلام سام گرامی
لطفا آدرس وبلاگ رو میفرستی
ممنون

سلام ادرس وبلاگ http://5d7a50ef5d34a.mywebzi.ir/

سلام من سایت یا وبلاگ ندارم آیا سایت تبلیغاتی هست که بتوانیم کد HTML را توسط آن سایت تبلیغ کنیم

پاسخ:
سلام دوست عزیز
خیر
هیچ سایتی نیست که شما بتونید کد را در اونجا استفاده کنید .
به دلیل اینکه باید شما دسترسی ادمین داشته باشید تا کد را در قالب سایت یا وبلاگ قرار بدین .

آقا من برداشت زدم اومد به حسابم فقط توجه کنید که به بیت کوین بگیرید چون دردسر نداره

لازمش اینه که کیف پول بیت کوین داشته باشید.

خیلی عالیه

ممون از وبلاگ خوبتون

شارژ حساب پی پال فقط از اول پرداخت 

https://avalpardakht.com/paypal-account-charge

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی