Real money

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

ارائه مطالب آموزشی - راه و روش کسب درآمد از طریق اینترنت - آموزش و کار با سایتهای درآمد زا - استخراج انواع ارز دیجیتال-آموزش تصویری کسب درآمد

طبقه بندی موضوعی
Fire Faucet : The Best Auto Faucet Coinzilla Bitcoin Ad Network Allcoins.pw promo

آموزش faucetpay

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵ ب.ظ

با سلام خدمت همه بازدید کنندگان گرامی

در اینجا قصد داریم تا روش افتتاح خساب و روش کسب درآمد از آن را به صورت تصویری و قدم به قدم آموزش دهیم .

اختصاصی وبلاگ realmoney


 

FaucetPay چیست؟

FaucetPay یک ارائه دهنده کیف پول میکرو است. شما می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی از طریق فاست ها و سایت های دیگر پرداخت وجه را دریافت کنید و وقتی به حد کافی رسید به کیف پول اصلی خود منتقل کنید.

با توقف فعالیت میکرو ولت معروف فاست هاب (Faucethub) جای خای آن به شدت احساس می شد خصوصا در مورد کاربران و سایت هایی که به صورت قطره ای و اصطلاحا فاست فعالیت می کردند ، شاید اکنون بتوان گفت با پذیرش فاست پی توسط اکثر سایت های مرتبط با بیت کوین و فعال در این زمینه ، فاست پی جایگزین بی رقیب سایت فاست هاب تعطیل است در عین حال با امکانات و شرایطی بهتر .

در ابتدا می پردازیم به مراحل افتتاح حساب به صورت تصویری

ابتدا از اینجا وارد سایت شده و به ترتیب مراحل زیر را دنبال کنید .

در صفحه باز شده (مطابق تصویر پایین) عمل کنید

 

 

در صفحه جدید باز شده (مطابق تصویر پایین) فیلدهای زیر را کامل کنید:

 

در انتها به ایمیل خود مراجعه کنید و با کلیک بر روی لینک فعالسازی، حساب خود را فعال نمایید.

حالا می‌توانید از قسمت Sign In وارد حساب شوید.

با ورود به این بخش می توانید هم حساب جدیدی برای استفاده از ارزهای دیجیتال و کریپتو کارنسی های معروف از جمله بیت کوین داشته باشید و هم با روش های مطمئن و معتبری برای بدست آوردن و افزایش رایگان این کریپتو کارنسی ها آشنا شوید که معمولا به صورت فوری به حساب فاست پی شما اضافه می گردند .

پرداخت های فوری ارزهای دیجیتال را از هزاران وب سایت دریافت کنید و آن را با هزینه ای بسیار کم به کیف پول شخصی خود برگردانید.

این قسمت مربوط به شرط بندی و بازی می باشد .

 

این قسمت مربوط به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر می باشد .

این قسمت مربوط به دعوت دوستان می باشد .

این قسمت مربوط به آدرس کیف پولتان می باشد (برای بدست آوردن سکه باید از آن استفاده کنید که در پست بعدی به صورت کامل توضیح خواهم داد)

این قسمت مربوط به تبدیل ارزهای بدست آمده به یکدیگر می باشد .

این قسمت مربوط به انتقال ارزهای شما می باشد که میتوانید بعد از تبدیل آن مثلا بیت کوین آن را به وب مانی انتقال بدهید .

 

در تصاویر بعدی یک نمونه از کسب درآمد از طریق خود سایت به شما آموزش داده میشود .

 

 

در پست بعدی لینکهای معنبر و همچنین لینکهایی که به صورت اتوماتیک برای شما عمل mining را انجام داده و به حساب faucetpay شما واریز میکنند را به صورت تصویری آموزش خواهیم داد .

 

موفق باشید

 

 

 

 

 

نظرات  (۱۳)

سلام آموزش بسیار عالی بهتر از این ندیدم

من ثبت نام کردم ببینم چی میشه

پاسخ:
سلام
موفق باشید

من طبق آموزشهای شما ثبت نام کردم سایت خوبیه امکانات خوبی داره به بقیه دوستان هم توصیه میکنم حتما این کارو انجام بدن منتظر آموزشهای بعدی شما هستم

 

پاسخ:
سلام
متشکرم

یه سوال داشتم

میتونم ارزهامو به حساب وب مانی واریز کنم؟

پاسخ:
به احتمال زیاد

یک سایت بسیار خوب من ثبت نام کردم

به نظرم سایت خوبیه و فکر کنم معتبره چون درموردش از دوستانم شنیده بودم منم ثبت نام کردم فقط یه نکته تو اون قسمت که یه نمونه آموزش دادین برای من نیومد بعد از اینکه صفحه رو خوندم فهمیدم باید حداقل 5 مرتبه واریز کرد تا اون قسمت هم باز بشه درکل نظرم مثبته

 

پاسخ:
سلام ممنون از نظرات شما

حیف فاست هاب از این بهتر بود ولی از هیچی بهتره

پاسخ:
سلام
سایت بسیار معتبر هست و همیشه باید از هر فرصتی برای کسب درآمد استفاده کرد

ممنون از معرفی و آموزش حتما به وبلاگ منم سربزنید ممنون میشم

پاسخ:
سلام حتما

سلام منم ثبت نام کردم به نظرم تا اینجا که خوب بوده فقط کاش تعداد سکه هایی که ساپورت میکرد بیشتر بود بعد نفهمیدم قضیه فرورا چیه؟

پاسخ:
سلام شاید در آینده سکه های بیشتری را ساپورت کنه
یک توکن هست

سلام خسته نباشید من ثبت نام کردم سایت خوبیه فقط تعداد سکه ها محدوده البته فکر کنم بعدا اضافه شه اگه سایت دیگه ای هم هست که معتبر باشه و تعداد سکه های بیشتری داشته باشه معرفی کنید ممنون میشم

پاسخ:
سلام حتما به زودی با آموزش های جدید در خدمت شما هستیم

خیلی عالیه من که دارم باهاش کار میکنم کاملا معتبره

سلام سایت خوبیه ؟

پرداخت داره ؟

ممنون

سلام بچه ها من تست کردم همه چیزه سایت خوب و معتبره و اجازه برداشت میده

سلام منم ثبت نام کردم معتبره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی