Real money

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

ارائه مطالب آموزشی - راه و روش کسب درآمد از طریق اینترنت - آموزش و کار با سایتهای درآمد زا - استخراج انواع ارز دیجیتال-آموزش تصویری کسب درآمد

طبقه بندی موضوعی
Fire Faucet : The Best Auto Faucet Coinzilla Bitcoin Ad Network Allcoins.pw promo

آموزش کار با سایت star-clicks

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ب.ظ

معرفى سایت  star-clicks

سایت استار کلیک یک سایت کلیکى خارجى بوده که شما میتونید بطور رایگان از اون ده سنت در روز دریافت کنید اما حداقل مبلغ برای برداشت 50$ است.سایت استار کلیک با ایرانیها هیچ مشکلی نداره چه بسا که هشتاد درصد کاربرانش رو ایرانى ها تشکیل میدن و شما میتونید ایرانیها رو در قسمت top member سایت مشاهده کنید و بهشون پیام بدید فقط باید پیامتون به فینگلیش باشه.

شما برای رسیدن به درآمد 3 تا 5 دلار در روز نیازمند این  اول اکانت خودتون رو ارتقا بدید و بعد بلد باشید یک وبلاگ یا وب سایت راه اندازى کنید.


اختصاصی وبلاگ realmoney




    پلن هاى درآمدزایى

  1. اکانت silver که رایگانه و درآمدى در حدود 10 سنت روزانه به شما میده
  2. اکانت gold که براى ارتقا نیازمند 19.95$ هست و درآمدى روزانه بین 3$ تا 5$ داره
  3. اکانت platiniom که برای ارتقا نیازمند 49.95$ سنت هست و درآمدی بین 7 تا 8 دلار در روز داره اما این قسمت براى کاربران ایرانى غیرفعال است     .




آموزش ثبت نام در سایت star-clicks 


    کلیک کنید  Sing Up  ابتدا از اینجا وارد سایت شده و مانند تصویر بالا روی گزینه 


 بعدش روى PUBLISHER SIGN UP کلیک کنید.





      Your firstname:                  اسم کوچک شما
Your last name:
                       نام خانوادگی شما
                   Your date of birth:
تاریخ تولد شما
   Your billing /postal address:
آدرس شما
                                Your city:
نام شهر شما
                 Where do you live:
انتخاب کشور ایران
                                Zip code:
کد پستی که در این قسمت باید پنج تا صفر وارد کنید  00000
             Your phone number :
شماره تلفن شما با پیش شماره 0098

    Login information: اطلاعات ورود شما

Your email address :                 ایمیل شما
     Retype your email address:
تایپ دوباره ایمیل شما
Please choose a password:
      انتخاب رمز
            Confirm the password:
تایپ دوباره رمز
   Choose a security question:
انتخاب سوال امنیتی
Type an answer for security question:
    جواب سوال امنیتی
         Where did you find us :
چگونه ما را پیدا کردید که باید توی این قسمت بزنید google search

در پایین کد امنیتی رو وارد میکنید و در آخر شما می بایست تیک گزینه I confirm … را بزنید و بر روی Get Your Account کلیک کنید. اگر خطایی نداشته باشید، یک ایمیل تائیدیه به آدرس ایمیل شما ارسال می شود شما با کلیک کردن بر روی لینک تایید، حساب کاربری خود را تایید می کنید.






آموزش کار با پنل کاربری


     overview: قسمتی که در اون میتونید دریافت روزانه خودتون مقدار تبلیغی که در اون رو میتونید ببینید و مقدار پولی که میتونید اون روز در بیارید رو میبینید.

      PPC ADS: قسمتی که در اون تبلیغات گذاشته میشه و باید روشون کلیک کنید تا پول بهتون بده که ارزش هر تبلیغ هم  1 سنت هستش

Inbox:           قسمت دریافت پیام

      Settings: قسمت تنظیمات حساب شما

        Alerts: قسمت دریافت هشدار شما توسط سایت که اگه خطایی انجام بدید دریافت میکنید

                     Payout: قسمت برداشت شما
     payment method:
انتخاب روش برداشت
     Transfer amount:
مقدار درخواست برداشت شما
                  Transfer:
قسمت تایید برداشت

            Verification: قسمت تایید اکانت که برای برداشت باید حتما شماره تلفن و ایمیلتون رو تایید کنید.

Suspport:                  قسمت پشتیبانی سایت

Invite:                      قسمت دعوت از دوستان

                   pgrade: قسمت ارتقای اکانت که میتونید با بیت کوین هم ارتقا بدید.

                Referral: قسمت زیر مجموعه گیری

Html code:             قسمتی که شما خیلی با اون کار خواهید داشت چرا که این html رو باید بزارید توی وبلاگ یا وبسایتتون تا با بازدید از این html به شما پول بده .

Topmember:          قسمت اعضای برتر که شما میتونید ایرانی های زیادیو توی این قسمت ببینید و بهشون پیام بدید فقط باید به فینگلیش پیامتونو بفرستید تا دریافت کنند.

Sign out:                خروج از اکانت

پس از وارد شدن به پنل کاربری خود، شما با یک راهنمای کوتاه مواجه خواهید شد که با زدن گزینه next کل آن راهنما را میتوانید مطالعه نمایید




لطفا برای ورود به سایت روی لینک پایین کلیک نمایید


 

نظرات  (۲۶)

چقدر خوب توضیح دادین من که رفتم تو کارش
سلام
من تو ترکیه زندگی میکنم منم میتونم از این سایت درآمد داشته باشم ؟
پاسخ:
بله از هرجایی که باشید میتونید از طریق این سایت کسب درآمد داشته باشید
موفق باشید
سلام یه سوال باید هر روز بریم سایت سر بزنیم اگه نریم چه اتفاقی میوفته
پاسخ:
اگه هر روز سرنزنید درآمد اون روز رو از دست میدین و اگر بیش از 30 روز سرنزنید حساب شما بسته خواهد شد
از این بهتر نمیشه من با لینک شما ثبت زدم 3 دلار بونوس گرفتم
توی سایت های کلیکی از همه بیشتر پرداختی داره
خیلی خوب و جالب بود
یه سوال داشتم ما که تو ایران هستیم باید به بیت کوین بگیریم اونوقت قیمت بیت کوین ثابت نیست چطور محاسبه میشه ؟
ممنون میشم کسی پاسخ بده

سلام  قیمت بیت کوین به روز حساب میشه و به حسابت ریخته میشه اگه شانس بیاری قیمت بره بالا اونوقت پول بیشتری گیرت میاد

بچه ها حتما طلایی کنید اگه درآمد بیشتری میخواین

باسلام.میخواستم بدونم من ثبت نام کردم ولی ایمیلی برام ارسال نشد وسیستم خاموش شده.الان که میخوام وارد شم میگه ایمیل ثبت نشده باید با پشتیبانی تماس بگیرید.چطور متونم ایمیل بزنم؟؟؟

پاسخ:
سلام احمد جان
آیا تمام مراحل رو طبق آموزش تا آخر بیش رفتین، پیام خطایی نداد .
از vpn استفاده نکنید.
به ایمیل خودتون مراجعه کنید و قسمت اسپم رو چک کنید شاید به عنوان پیام اسپم شناخته شده باشه .
اگر موفق نشدید یکبار دیگه با یک نام کاربری جدید مجدد اکانت جدیدی بسازید و طبق مراحل پیش برید .

موفق باشید.

خیلی عالیه

از اینکه این سایت رو معرفی کردین متشکرم

وبلاگ خوبی دارین

همینطور ادامه بدین

پیروز و سربلند باشید

سلام 

ببخشید می خواستم بدونم ما هر ماه باید حساب گلد رو تمدید کنیم؟ اگه جواب مثبته، هزینه ماهانه ارتقا گلد چقدر هست؟

ممنون

پاسخ:
سلام
بله هرماه باید حساب رو ارتقاء بدین
هزینه 20 دلار می باشد
موفق باشید

سلام
در مورد کد html که سایت استارکلیکس بعد از ارتقاء اکانت در اختیار قرار میده سوال داشتم.
این کد را باید تو سایت بزاریم تا بازدید بخوره؟ یعنی به ازای بازدیدها به حساب ما پول میاد؟ یا یا به ازای کلیک هایی که روی لینک انجام میشه؟

اگه امکان داره یه نمونه کد اینجا بزارید تا ببینم چجوریه.
من اکانتمو میخوام ارتقا بدم ولی اول میخوام بدونم که میتونم از این کد html استفاده کنم یا نه.

لطفا واضح توضیح بدید تا متوجه بشم.
خیلی ممنونم از صبرتون تو پاسخگویی

پاسخ:
سلام
باید یک سایت انگلیسی زبان داشته باشید.
بابت کلیک خوردن پول به حساب شما میاد.
در حالت معمولی با ارتقاء فقط روزی 1 دلار درآمد خواهید داشت.
موفق باشید

با سلام من سایت و وبلاگی نداشتم اما با مداومت و پیگیری به حد پنجاه دلار درآمد رسیده ام حالا برای برداشت تاییدیه اقتصادی میخواد چه کارهایی باید انجام بدم لطفا آموزش برداشت رو هم بنویسین ممنون میشم

پاسخ:
سلام
برای برداشت بهترین روش به صورت بیت کوین هست که نیازی به تاییدیه اقتصادی ندارد
ابتدا باید یک کیف پول بیت کوین بسازید (به زودی آموزش میدم) و پولتون رو به صورت بیت کوین دریافت کنید .
سپس میتوانید اونو به صرافی های آنلاین بفروشید.
یا اینکه یک حساب وب مانی (بسیار معتبر است) باز کنید که بیت کوین انتقال بدین و در همانجا تبدیل به دلار کنید، یا حتی ذخیره کنید .
وب مانی جدیدا زبان فارسی را ساپورت میکند.
موفق باشید

سلام من وپول واریز کردم ولی حسابم را مسدود کرد و می گه قوانین را نغض کردید .ایمیل هم زدم بشون جواب ندادن چه کار باید انجام بدم؟

پاسخ:
احتمالا شما یکی از قوانین سایت رو رعایت نکردین
رایج ترین اشتباهی که اکثر کاربران انجام میدن
1- با ف.ی.ت.ر .... یا امثال آن وارد میشند
2- داشتن چند حساب کاربری
3- خوشون رو با یک حساب دیگه زیر مجموعه خودشون میکنن که بر اثر یک اشتباه لو میرن
4- اطلاعات مشابه در ثبت نام (مثلا از یک ایمیل یا آدرس یا تلفن و ....) در چند حساب استفاده می کنند.
5- و ........

سلام. می خواستم بدونم مگه تو حساب وب مانی میشه حساب بیت کوین باز کرد؟

پاسخ:
بله در کیف پول وب مانی علاوه بر دلار میتوانید بیت کوین هم ذخیره کنید و حتی به دلار یا بلعکس تبدیل کنید . فقط باید کیف پول بیت کوین خود را در وب مانی بسازید

سلام میتونم کد html رو بزارم توی یک سایت کلیکی خارجی؟

پاسخ:
سلام
اگه منظورتون کد رو به عنوان تبلیغ در یک  سایت خارجی بارگزاری کنید .
نه نمی توانید.

سلام خسته نباشید ببخشید من حسابمو ارتقا دادم یه وبسایت ایرانی خریداری کردم کدمم تو وبسایت گذاشتم منتهی کلیکی نیست که به حسابم پول بیاد چیکار کنم؟ خواهشمیکنم راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام
متشکرم
من متوجه نشدم منظورتون از خریداری وبسایت چیست؟
میتونید مراحل کاری رو که انجام دادین بیشتر توضیح بدین و آدرس سایت خودتون رو  قید کنید.
متشکرم

سلام من دوستمو دعوت کردم ولی به ارجاعی هام اضافه نشد چرا اگه میشه توضیح بدین

 

پاسخ:
سلام
چند دلیل ممکنه اتفاق بیوفته
1- دوست شما از لینک دعوت شما بطور مستقیم وارد نشده (یعنی انتهای لینک شما را پاک کرده و با لینک سایت وارد شده)
2- ممکنه آدرس لینک شما را به درستی کپی نکرده در آدرس بار و دیده وارد سایت نمیشه به ناچار انتهای لینک رو پاک کرده و مستقیم وارد سایت شده و ثبت نام کرده
و .....

سلام برای برداشت از حساب به جز حساب بیت کوین به چیز دیگه ای نیاز است؟

 

 

پاسخ:
سلام
با داشتن کیف پول  معتبر بیت کوین و وارد کردن شماره حساب درمنوی settings بعد payoutsettings و Bitcoin Wallet Address تقریبا کار تمام هست تا زمانی که موجودی شما تکمیل شود و درخواست یرذاشت را داشته باشید. موفق باشید

سلام استارکلیک قابلیت اجاره زیرمجموعه رو داره ؟؟؟

پاسخ:
سلام
نه فعلا چنین امکانی را ندارد

سلام من ثبت نام کردم و بعد یه مدت به گلد ارتقا دادم اما بعد یکماه دوباره برگشت به اکانت سیلور. چرا؟؟ یعنی فقط یکماهه هست؟

پاسخ:
سلام
بله ارتقا به مدت یک ماه هست و برای ماه بعد باید مجددا شارژکنید

سلم من در پلن گلد هستم و وب سایتی ندارم که html code رو توش بزارم. ممکنه راهنماییم کنید که چیکار کنم

۲۶ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۹ استار کلیک. آی آر

سلام خسته نباشید

من وبلاگ یا سایت ندارم و نمیتونم زیر مجموعه هم بگیرم 

اگه اکانتم رو به گلد ارتقا بدم بدون زیر مجموعه گیری میتونم چهار یا پنج دلار درآمد کسب کنم یعنی فقط با کلیک 

سلام 

چگونه می توانم با دلاری که از سایت کسب کردم حیابم رو ارتقا بدم الان ۳۰ دلار در سایت دارم ممنون میشم راهنمایی فرمایید

پاسخ:
سلام برید به قسمت ارتقاء حساب

سلام خسته نباشید من چجوری باید اکانتمو به گلد تبدیل کنم با بیتکوین میخوام ارسال کنم حدود انتقال کمه چیکار کنم؟

یه راه انتقال پول به من معرفی میکنید

سلام . من 50 دلار دارم و میخوام برداشت بزنم . برای برداشت از طریق بیت کوین شبکه انتقال باید چی باشه ؟

Erc20?

Bep20?

 یا چیز دیگه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی