Real money

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

ارائه مطالب آموزشی - راه و روش کسب درآمد از طریق اینترنت - آموزش و کار با سایتهای درآمد زا - استخراج انواع ارز دیجیتال-آموزش تصویری کسب درآمد

طبقه بندی موضوعی
Fire Faucet : The Best Auto Faucet Coinzilla Bitcoin Ad Network Allcoins.pw promo

روشهای کسب ارز دیجیتال

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۴ ب.ظ

روشهای کسب  ارز دیجیتال


برای بدست آوردن ارز دیجیتال روشهای گوناگونی وجود دارد که در ذیل به آنها اشاره میکنم .


1- استفاده از سایتهای کلیکی

در این روش شما باید با کلیک کردن روی تبلیغات و یا بازدید از سایتهای مختلف و پر کردن کدهای کپتچا ارز مورد نظر را بدست بیاورید برای اینکار شما باید در یکی از سایتهایی که این امکان را برای شما فراهم می کند عضو شوید (آموزشها در وبلاگ موجود است)

اصطلاحا به اینگونه درآمدها،درآمد قطره ای نیز میگویند .


2-  cloud mining یا استخراج ابری

متاسفانه در این روش باید جانب احتیاط را رعایت کنید به دلیل اینکه حدود 90 درصد اینگونه سایتها که یا به صورت پولی یا رایگان و یا ترکیبی از هردو هستند کلاه بردار هستند .

مثلا بعضی از سایتها یه زمان محدودی را برای استخراج در اختیار شما قرار می دهند و شما مشغول به استخراج میشوید و در پنل خود تبلیغاتی مبنی بر اینکه با سرمایه گذاری کم و خرید هش مورد نیاز برای استخراج میتوانید مقدار زیادی کسب درآمد کنید .

سوال اینجا مطرح میشه که چطور یک سایت به صورت رایگان سخت افزار خودشو در اختیار دیگران قرار میده اونم با هزینه های بالا،درصورتی که خودش میتونه درآمد زیادی کسب کنه .

نکته اینجاست که اون سایت هدفی جز اینکه افراد ساده لوحی با عضویت در سایت و خرید یا سرمایه گذاری به تور گردانندگان آن بیفتند و سرمایه آنها را به یغما ببرند .


3- Hardware Mining بوسیله سخت افزار

در این روش شما میتونید از گوشی موبایل،تبلت،لبتاپ،کامپیوترهای رو میزی و سخت افزار مخصوص و  Rig Mining استفاده کنید.

این روش را باید بررسی کنید که آیا صرفه اقتصادی دارد یا نه چون پارامترهای زیادی وجود دارد مثل قدرت سخت افزار شما برای تولید هش،زمان بازدهی،میزان برق مصرفی و ...

بهترین حالت در این مدل استفاده از سخت افزار مخصوص و یا Rig Mining که اونم نیاز به بررسی تخصصی است .


4- استخراج به صورت آنلاین

به این شکل است که بعضی از سایتها علاوه بر اینکه میتونید به صورت کلیکی کسب درآمد کنید این امکان را به شما میدن که بوسیله موبایل،تبلت،لبتاپ وکامپیوترهای رو میزی که این کار را انجام میدین بتوانید با سخت افزار خودتون به استخراج ارز مورد نظر بپردازید(آموزشها در وبلاگ موجود است)البته در این روش ارز چندانی نصیب شما نمی شود و باید زمان زیادی را برای بدست آوردن صرف کنید و به آن به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنید. چون با این روش بعد از چند ماه میتونید مقدار قابل توجهی(بسته به نوع ارزی دارد که استخراج میکنید) بدست بیاورید .


در پایان به یک جمع بندی برای کسانی که تمایل دارند با کمترین هزینه به کسب درآمد بپردازند میرسیم .

بهترین گزینه میتونه ترکیبی از شماره 1 و 4 باشه


فقط کسانی موفق هستند که صبر و پشتکار دارند


با آرزوی موفقیت برای شما


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی