Real money

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

ارائه مطالب آموزشی - راه و روش کسب درآمد از طریق اینترنت - آموزش و کار با سایتهای درآمد زا - استخراج انواع ارز دیجیتال-آموزش تصویری کسب درآمد

طبقه بندی موضوعی
Fire Faucet : The Best Auto Faucet Coinzilla Bitcoin Ad Network Allcoins.pw promo

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است


مدیر عامل صرافی بایننس آقای چنگپنگ ژائو اعلام کرد که این کمپانی پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز خود را در اواخر ماه جاری راه‌اندازی می‌کند. این خبر در کنفرانس Deconomy در شهر سئول اعلام شد.

ژائو که در صنعت ارزهای رمزپایه بیشتر به نام CZ شناخته می‌شود نیز در کنفرانس Deconomy حضور دارد. این کنفرانس که مربوط به ارزهای رمزپایه است در روزهای چهارم و پنجم آوریل (پانزده و شانزده فروردین) در کره جنوبی برگزار می‌شود. وی در پنلی به نام “متمرکز در مقابل غیرمتمرکز” دو اعلامیه مهم داشت .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۲۷
حامد م.ی

استارتآپ نرم افزاری دیتا لایت (DataLight) طی گزارشی اظهار داشت که بیت کوین قادر است سیستم‌های پرداخت جهانی را طی یک دهه، پشت سر گذارد.

طبق گزارش جدید استارتآپ نرم افزاری دیتا لایت (DataLight) در 2 آوریل، بیت کوین قادر است سیستم‌های پرداخت جهانی را طی یک دهه، پشت سر گذارد.

در این گزارش با مقایسه معاملات انجام شده در شبکه بیت کوین، و معاملات صورت گرفته در ویزا، مسترکارد و پی پال، پیشبینی شده است که در صورت ادامه نرخ فعلی رشد شبکه بیت کوین، این شبکه قادر است رقبای بازار خود را شکست دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۶
حامد م.ی