Real money

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

ارائه مطالب آموزشی - راه و روش کسب درآمد از طریق اینترنت - آموزش و کار با سایتهای درآمد زا - استخراج انواع ارز دیجیتال-آموزش تصویری کسب درآمد

طبقه بندی موضوعی
Fire Faucet : The Best Auto Faucet Coinzilla Bitcoin Ad Network Allcoins.pw promo


مدیر عامل صرافی بایننس آقای چنگپنگ ژائو اعلام کرد که این کمپانی پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز خود را در اواخر ماه جاری راه‌اندازی می‌کند. این خبر در کنفرانس Deconomy در شهر سئول اعلام شد.

ژائو که در صنعت ارزهای رمزپایه بیشتر به نام CZ شناخته می‌شود نیز در کنفرانس Deconomy حضور دارد. این کنفرانس که مربوط به ارزهای رمزپایه است در روزهای چهارم و پنجم آوریل (پانزده و شانزده فروردین) در کره جنوبی برگزار می‌شود. وی در پنلی به نام “متمرکز در مقابل غیرمتمرکز” دو اعلامیه مهم داشت .


طبق گفته‌های CZ، پلتفرم Binance DEXیک صرافی غیرمتمرکز که از بلاک چین بایننس استفاده می‌کند در ماه آوریل به صورت کامل راه‌اندازی می‌شود.

هنوز سایر اطلاعات مربوط به راه‌اندازی این پلتفرم منتشر نشده است.

خبر بعدی مربوط به راه‌اندازی Binance Singapore بود که به گفته CZ سرویس تبدیل ارز فیات به کریپتوی این پلتفرم هم از ماه آوریل در کشور سنگاپور فعال می‌شود.

بایننس تست‌نت پلتفرم DEX را در اواخر ماه فوریه راه‌اندازی کرده بود. در آن زمان کاربران می‌توانستند کیف پول کریپتو ایجاد کنند و توکن‌ها را در Binance DEX به یکدیگر تبدیل کنند. طبق گزارشات، این پلتفرم از نرم افزار غیرمتمرکز امن و کیف پول سخت افزاری پشتیبانی می‌کند. کیف پول Trust مربوط به بایننس هم به همراه لجر نانو اس در این صرافی موجود خواهد بود. ممکن است بعد از راه‌اندازی این پلتفرم سایر کیف‌های پول سازگار نیز به آن اضافه شوند.

روز گذشته بایننس اعلام کرد که کیف پول Trust این کمپانی آماده راه‌اندازی ، امکان staking

(گرو گذاشتن) شده که تا آخر نیمه دوم سال ۲۰۱۹ فعال می‌شود.

بعلاوه این صرافی پشتیبانی از Tezos (XTZ) که در حال حاضر از نظر سهم بازار نوزدهمین ارز رمزپایه بزرگ جهان محسوب می‌شود را نیز به پلتفرم خودش اضافه کرد. همچنین این هفته صرافی کوین بیس اعلام کرد که امکان staking برای توکن Tezon را راه‌اندازی می‌کند.

منبع : coinmag

نظرات  (۱)

متاسفانه صرافی بینانس ایرانی هارو تحریم کرده
پاسخ:
متاسفانه بله همینطوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی