Real money

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت

ارائه مطالب آموزشی - راه و روش کسب درآمد از طریق اینترنت - آموزش و کار با سایتهای درآمد زا - استخراج انواع ارز دیجیتال-آموزش تصویری کسب درآمد

طبقه بندی موضوعی
Fire Faucet : The Best Auto Faucet Coinzilla Bitcoin Ad Network Allcoins.pw promo

استارتآپ نرم افزاری دیتا لایت (DataLight) طی گزارشی اظهار داشت که بیت کوین قادر است سیستم‌های پرداخت جهانی را طی یک دهه، پشت سر گذارد.

طبق گزارش جدید استارتآپ نرم افزاری دیتا لایت (DataLight) در 2 آوریل، بیت کوین قادر است سیستم‌های پرداخت جهانی را طی یک دهه، پشت سر گذارد.

در این گزارش با مقایسه معاملات انجام شده در شبکه بیت کوین، و معاملات صورت گرفته در ویزا، مسترکارد و پی پال، پیشبینی شده است که در صورت ادامه نرخ فعلی رشد شبکه بیت کوین، این شبکه قادر است رقبای بازار خود را شکست دهد.


دیتا لایت در گزارشی با مقایسه معاملات انجام شده در شبکه بیت کوین، با معاملات صورت گرفته در ویزا، مسترکارد و پی پال، پیشبینی کرد که در صورت ادامه نرخ فعلی رشد شبکه بیت کوین، این شبکه قادر است رقبای بازار خود را شکست دهد.

طبق طبق نتیجه گیری این گزارش:

بیت کوین تنها طی 10 سال موفق شده است با رهبران صنعت سیستم پرداخت رقابت کند. نحوه رشد بیت کوین به صورت نمایی بوده است”. و در ادامه می‌افزاید: «اگر بیت کوین این سرعت را در 10 سال بعدی نیز حفظ کند، از تمام رقبای خود پیشی خواهد گرفت

مبنای این فرضیه، در تعداد وسیع نودهای پیشین، کارمزدهای کمتر، میانگین میزان معاملات و عوامل فنی دیگر نهفته است.

به عنوان مثال:

تعداد نودهای فعال بیت کوین در حدود 10000 تاست؛ در حالی که مراکز داده ویزا 119 عدد، مسترکارت 98 عدد و پی پال 51 عدد است. در عین حال، بیت کوین با توجه به دوره 10 ساله حضورش در بازار، کاربران کمتری دارد. ویزا و مسترکارد، به ترتیب کار خود را از دهه 1950 و 1960 آغاز کردند و پس از آنها، پی پال در سال 1998 تأسیس شد. بر اساس این گزارش، در حال حاضر در حدود 25 میلیون کیف پول بیت کوین موجود است.

در حالی که مجموع تعداد کارت‌های اعتباری ویزا، مسترکارد و کارتهای اعتباری در گردش، 5.3 میلیارداست.

به گفته دیتا لایت، اینها نشانههای یک کار درحال توسعه است.

در آینده نزدیک، این پیشرفتها بیت کوین را به پیشنهادی جذاب (بدون در نظر گرفتن محیط مناسب فنی آن) برای مشتریان اصلی تبدیل میکند.

دیتا لایت در ادامه مینویسد:

بهطور خاص درحالی که رمز ارزها قادر به انجام تنها 7 معامله در ثانیه هستند (در مقایسه با 65000 معامله در ثانیه‌ که ویزا انجام میدهد)

راه حلهای مقیاس پذیری (بیش از هر چیز شبکه لایتنینگ)

زمان مناسبی برای افزایش کارایی بیت کوین در اختیار دارند.

در حال حاضر سیستم پرداخت بیت کوین، برتری بسیاری نسبت به پرداختهای بین المللی سنتی و پرداختهای الکترونیک دارد.

این گزارش در ادامه می‌افزاید:

«بهبود فنی شبکه بیت کوین با اطمینان مطمئناً آن را به سیستم اصلی پرداخت جهانی تبدیل میکند. به همین دلیل است که روند خرسی سال 2018، به عنوان یک شیب پیش از رشد نمائی مجدد و ثبت رکوردهای جدید، تلقی میگردد


 

منبع : finmag

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۸
حامد م.ی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی